onsdag den 1. juni 2011

Barbiekage

Om det var fødselaren eller mig der var mest forelsket i ideen om en barbiekage, det må stå hen i det uvisse. I hvert fald havde jeg længe gået og ønsket mig en anledning til at lave en kage med en barbiedukke, for hvem elsker ikke barbie, jeg gør i hvert fald (det var mit absolutte yndlingslegetøj i mange mange år).
Lidt snyd er der dog, for hun har ingen ben, faktisk er hun sådan en dukke der er beregnet til at sætte i en kage, så i stedet for ben, ja så er der et spyd. Kagen var chokoladekage med jordbærmousse og så er hun pyntet med købefondant. (indtil denne kage har jeg arbejdet med MMF (Marsh mallow Fondant) men det blev lidt for besværligt at lave og ikke altid pålideligt at arbejde med) og nu arbejder jeg stort set kun med færdigkøbt fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar